Charytatywny blok reklamowy akcji "I Love Radio"!

Dzień Radia
11.04.2018 08:45
A A A
Dzień Radia - I love Radio

Dzień Radia - I love Radio (Dzień Radia)

11 kwietnia w Polskim Dniu Radia na antenach 164 stacji po raz drugi wyemitowano Charytatywny Blok Reklamowy. Dzięki wspólnej akcji rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych ponownie udało się zebrać 120 tys. zł. na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.

Pierwszy raz w historii rynku reklamowego najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się rok temu.

W tym roku akcja znów zakończyła się sukcesem. Na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie I Love Radio, w pasmach porannym, a w Radiu Pogoda o 8:30 wyemitowany został charytatywny blok reklamowy. Akcja objęła łącznie aż 164 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, a przekaz reklamowy dotarł do ponad 7,5 mln słuchaczy*.

Tym razem inicjatywę wsparły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota. Każda z firm wykupiła 30 sekundowy spot o wartości 20 tys zł. Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch.

W zeszłym roku dzięki środkom od akcji "I Love Radio" uruchomiony został program rehabilitacji dzieci po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.

Blok Charytatywny to jeden z elementów obchodów Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały stacje zrzeszone w projekcie "I Love Radio" w tym także Radio Pogoda.

Zdjęcia oraz relacje wideo z wydarzeń antenowych będą publikowane na stronie IloveRadio.pl.

DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚCIE Z NAMI KAŻDEGO DNIA!

SŁUCHAJ RADIA POGODA