Pierwszy raz w historii rynku reklamowego najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się rok temu.
W tym roku akcja znów zakończyła się sukcesem. Na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie I Love Radio, w pasmach porannym, a w Radiu Pogoda o 8:30 wyemitowany został charytatywny blok reklamowy. Akcja objęła łącznie aż 164 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, a przekaz reklamowy dotarł do ponad 7,5 mln słuchaczy*.
Tym razem inicjatywę wsparły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota. Każda z firm wykupiła 30 sekundowy spot o wartości 20 tys zł. Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch.
W zeszłym roku dzięki środkom od akcji „I Love Radio” uruchomiony został program rehabilitacji dzieci po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.
Blok Charytatywny to jeden z elementów obchodów Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały stacje zrzeszone w projekcie „I Love Radio” w tym także Radio Pogoda.
Zdjęcia oraz relacje wideo z wydarzeń antenowych będą publikowane na stronie IloveRadio.pl.
DZIĘKUJEMY, ŻE JESTEŚCIE Z NAMI KAŻDEGO DNIA!